Gebruik de gebruiker

We willen graag kijken naar de mogelijkheden van de bekende social media, maar ook naar initiatieven als UserEcho. Ga jij mee op zoek naar de (on)mogelijkheden van de community die zorgverleners binnen de eerste lijn vormen?

Reageer op deze vacature

Auteur: Daan Verbree
Tags: community, social media, UserEcho

Achtergrond

Topicus ontwikkelt applicaties voor ‘de eerste lijn’. De eerste lijn is die tak van zorg waar je als patiënt zo bij aan kunt kloppen. Hieronder valt dus de huisarts, de fysiotherapeut, psycholoog en diëtist, maar niet de specialist in het ziekenhuis. In bijna alle gevallen ontwikkelt Topicus webapplicaties die opgezet zijn volgens het concept van Application Service Providing, waarbij applicaties op basis van het SaaS principe (Software as a Service) aan eindgebruikers beschikbaar worden gesteld.

Recentelijk zijn er webapplicaties ontwikkeld voor de huisartsenpost (bijvoorbeeld die in Nijmegen of Enschede), ouderenzorg en zorg voor chronische aandoeningen als diabetes. Onze applicaties zijn gericht op de keten, wat er mede toe heeft geleid dat Topicus een communicatieplatform heeft ontwikkeld waarbij diverse zorgverleners medische informatie van patiënten op een veilige manier met elkaar kunnen uitwisselen. Hiermee draagt Topicus bij aan een verhoging van de kwaliteit van de zorg.

Opdracht

Met de opkomst van social media is één ding wel duidelijk geworden: community is hot! Direct daaropvolgend komt het inzicht dat deze community overal gevormd kan worden. Het kunnen je volgers zijn op twitter, je vrienden op facebook of misschien wel de gebruikers van je applicatie.

Protopics is als leverancier van software oplossingen binnen de eerstelijns zorg met name geïnteresseerd in deze laatste groep. Hoe schakelen we onze community: gebruikers in bij de verdere doorontwikkeling en misschien zelfs wel verkoop van onze producten. Hoe bereik je je community en wat komt daar tegenwoordig bij kijken.

Met jou willen we graag kijken naar de mogelijkheden van de bekende social media, maar ook naar initiatieven als UserEcho. Ga jij mee op zoek naar de (on)mogelijkheden van de community die zorgverleners binnen de eerste lijn vormen?

Interesse?

Je kunt reageren via de “reageer” knop. Liever bellen? Dan kun je contact opnemen met Sabine Oude Booijink via 0570 – 662662.

Uiteraard word je bij het uitvoeren van de opdracht uitstekend begeleid door de medewerkers van Topicus, in aanvulling op de begeleiding vanuit je opleiding. Voel jij je aangetrokken tot dit onderwerp, of heb je goede ideeën over andere (aanverwante) opdrachtinvullingen, kom dan vrijblijvend langs voor een oriënterend gesprek!

Standaard betalen wij € 500,- bruto per maand voor een student die bij Topicus afstudeert. Daarnaast wordt je net als iedere medewerker van Topicus bij alle activiteiten betrokken.

 

Informatie over de vacature

  • 26-03-2014

Gebruik de gebruiker

Soortgelijke vacatures

  • Scaled agile framework

    Onderzoek hoe Topicus Finance zich verder kan ontwikkelen van de huidige status naar een volledige Agile productorganisatie.

    Lees meer

  • Het cadeau van Satoshi Nakamoto

    Bitcoin is in 2009 gelanceerd en begint steeds populairder te worden. Wat houdt de toekomst in voor de Bitcoin en hoe kunnen we hier op in spelen?

    Lees meer

  • Meekijkfunctie Chatapplicatie

    Een reddeloze gebruiker via de telefoon te woord staan is niet gemakkelijk. “Ziet u rechtsboven een grote rode knop? Wilt u daar dan op klikken? En wat gebeurt er nu?”. Assisteren is een stuk eenvoudiger als je over de schouder mee kunt kijken.

    Lees meer

Topicus staat voor Ketenintegratie en SaaS oplossingen

Wij voldoen aan de volgende certificeringen:

  • kmnictiz3
  • croppedimage154114-kmnts2