Patiënt
Je zorgen draag je de hele dag met je mee, dus waarom deel je dit niet met je dokter? We bieden digitale hulp wanneer het de patiënt uitkomt, maar waarmee ook de zorgverlener wordt geholpen. Medische zorg met het gemak van internet en met de waarde van een persoonlijk consult.
Wij willen dat patiënten zorg op maat krijgen en dat zorgverleners kunnen focussen op het verlenen van zorg en zo min mogelijk worden belast met randzaken. Dit maken we mogelijk door zorgprocessen in samenwerking met zorgverleners en patiënten te digitaliseren. Het leidt tot oplossingen met een goede balans tussen zelf doen door de patiënt en persoonlijke aandacht van de zorgerverlener. Patiënten krijgen de zorg waaraan ze behoefte hebben en zorgverleners hebben meer tijd voor de belangrijkste zorgvragen.
"Persoonlijke zorg met de snelheid van het internet. Dat is waar we aan werken!"
Rosa Scherjon Business Line Manager eerste- en tweedelijnszorg
Met ons platform kunnen we zorgverleners helpen om patiënten zorg op maat te geven. Live video calls, online triage en chats met de juiste zorgverlener. Zo kan de patiënt met de zorgverlener overleggen, belangrijke vragen stellen of zelfs een doorverwijzing regelen op een veilige, laagdrempelige manier. Op deze manier zorgen we voor efficiëntere zorg, voor zorgverlener en patiënt.
Voordelen
- Uitgaan van de kracht van de patiënt
- Focus op de belangrijkste zorgvragen
- Meer maatwerk bieden aan patiënten
- Minder werkdruk
Meer informatie?
Kijk op de website van Spreekuur voor meer informatie over het platform of neem contact op met Cindy Verver
Cindy Verver
Commercieel Manager Eerste- en tweedelijnszorg
Gerelateerde oplossingen
OverzichtNieuws & Kennis
OverzichtTopicus en Steunwijzer slaan brug tussen zorgsector en sociaal domein
IT-bedrijf Topicus neemt per 1 april SaaS-platform Steunwijzer over. Steunwijzer helpt gemeenten en zorgregio’s bij het verkrijgen van overzicht op het zorgaanbod in hun regio. Topicus biedt ondersteuning bij het organiseren van regionale zorg. Door de overname wordt een noodzakelijke b...
Zorgverleners enthousiast over de kwaliteit van zorg die ze leveren via Spreekuur.nl
Zorgverleners bij huisartsenspoedposten vinden dat de kwaliteit van zorg op de post verbeterd wordt door de inzet van Spreekuur.nl. Dat blijkt uit onderzoek door het onafhankelijke onderzoeksbureau Markteffect en kwantitatief onderzoek onder zorgverleners die al werken met Spreekuur...
Van SEH naar IT: Renate Bongaards over het toepassen van haar zorgachtergrond binnen Topicus Acute Zorg
Na jarenlange werkervaring op de SEH, bij de ambulancedienst en Artsen zonder Grenzen, besloot Renate Bongaards het roer om te gooien. Ze werd businessline manager Acute Zorg bij Topicus. Een sprong in het diepe, maar Renate weet haar kennis over de sector in te zetten om de zorginnovat...